Весільний координатор? А навіщо це мені? Ч. 2
А тепер я розкажу про свою першу практику на весіллі З координатором.
За певний час до весілля наречена і координатор зустрілися, домовилися про все, підписали договір, де чітко прописані умови надання послуг. Координатор взяла контакти тих підрядчиків, котрих вже найняла сама наречена (фото-відео), підібрала усіх інших (по кілька варіантів ведучих, Ді джеїв і тд) і запропонувала їх нареченій. Та вибрала, що їй краще підходить, і координатор влаштувала зустріч між ними. Всі домовилися один з одним, координатор це зафіксувала, розписала таймінг план - тобто, розклад дня весілля - і залишилося лише влаштувати деякі дрібні нюанси і попередити усіх підрядчиків за день до весілля, щоб вони не забули на нього приїхати)
І ось настав день Х. Головний координатор та її помічники-координатори (я і ще двоє дівчат) прибули до ресторану за 3.5 год до того, як мали приїхати гості. Власне, головний координатор почала працювати ще зрання - постійно була на зв'язку з нареченою, допомагаючи їй у вирішенні різних дрібних питань, так, що наречена не спілкувалася напряму з підрядчиками, а ті, в свою чергу, не надзвонювали їй кожні 5 хвилин - цей "удар" взяла на себе координатор.
Отже, прибули ми на місце - в Ресторан ХО Ексклюзив, домовилися, який координатор які обов'язки на себе бере, і почали працювати. Мені випало зустрічати підрядчиків, проводити їх до гримерки, розповідати, коли їх вихід, де їм бути і як довго. Так, за розписаним наперед розкладом я зустріла ведучого, живі статуї (2 чудових янгола), ведмедя для зустрічі гостей, шоубалет Respect, співачку для музичних пауз, фаєр-шоу і салют. Тортиком займалася головний координатор, тому що сильно переймалася за його збереженість)
Згодом приїхали гості, інші координатори зустрічали їх, допомагали флористам з оформленням виїзної церемонії, потім розсаджували гостей за стіл, допомагали ведучому проводити конкурси і тд. Я ще (разом з координатором Машею), під час церемонії, забирала у наречених букети, подаровані гостями, і відносила їх до ваз, аби свідкам не довелося тримати в руках великі пригоршні квітів. А потім, з іншим координатором (теж Маша), ми розкладали караваї у пакетики - 90 штук, це вам не жарти!
По ходу весілля ми ще владнали кілька питань, які виникали зненацька і які продумати наперед не під силу нікому. Зате нареченій не потрібно було займатися цим самій - в неї було для цього 4 голови координаторів! Ось так ми полегшили її завдання, адже в неї було набагато більше покликання в той день - вона стала дружиною. І, думаю, про цей день у неї та її чоловіка (і їх батьків і родичів) залишилися тільки гарні спогади!
Наші колеги на цьому святі:
Ведучий Іван Потєхін.
Флористика і декор Аня Савчук.
Ді джей Женя Сухой.
Музичний супровід (співачка) Ірина Майорова.
Відеограф М. Гайдаржи і Андрій Аксьонов.
Фотограф Діма Лисенко.
Презентація нашої роботи на весіллі від Юлії Бараннікової:
https://www.youtube.com/watch?v=6u3EwQbDsBY&feature=youtu.be
Окрема подяка Юлії Баранніковій (агенція Lucky Event) за знання, досвід і допомогу у становленні координатором!